סוגי דגים לטיגון – לארוחה טובה, בריאה ומשביעה

סוגי דגים לטיגון – לארוחה טובה, בריאה ומשביעה

דגים הם מנה אהובה בכל העולם וגם בישראל והם מגיעים בתצורות שונות, סוגים שונים וגם במגוון רחב של טעמים. אפשר להכין אותם כמנה ראשונה קלילה ואפשר להכין אותם כמנה עיקרית, אפשר לשלב לצדם תוספות כמו ירקות, קטניות ופחמימות מכל מיני סוגים וליהנות מארוחה גדולה, משביעה וטובה. הדגים עשירים באומגה 3, 5 או 6 הם מכילים וויטמינים וגם מינרלים שטובים לגופנו. חשוב לבחור אותם כהלכה, תוך התייחסות לאותה מנה שמתוכננת לארוחה, שכן לכל דג אופי אחר וכל דג מביא אתו הפתעה שונה אל התפריט.

 

על האפשרויות השונות

יש לא מעט סוגי דגים כיום, אותם אפשר להכין ולהגיש כארוחה וגם מגוון של סוגי דגים לטיגון. אם אתם תוהים אילו שמות של דגים תמצאו ברשימות אלו, הנה התשובה: ברשימת סוגי דגים למאכל נמצא את הדניס המפורסם שנפלא לאפייה בתנור וגם כקציצות ברוטב אם רוצים. הדניס הוא דג בריא מאד שעשיר בוויטמינים רבים ובאומגה 3 וגם 6. בורי הוא דג נוסף שמופיע ברשימת דגים למאכל והוא קל מאד להכנה. אפשר לטגן אותו טיגון קצר יחסית על המחבת או לבשל אותו כחתיכות בתוך סיר עם גזר וחומוס מתובלים בחריף.

דגי מאכל נוספים שנחשבים גם הם פופולאריים מאד הם הסלמון כמובן, שנמכר בארץ כדג קפוא ומגיע בעיקר מנורבגיה. זהו דג בעל טעמים מצוינים, דג עשיר באומגה 3 ו-5. המושט/האמנון הוא דג נוסף, גם כן אהוב על ישראלים רבים, כזה שמככב על שולחנות האוכל לא מעט אנשים. הוא נהדר על הגריל, הוא מצוין באפייה ובגלל הפריכות שלו הוא נפלא גם בטיגון. הבס, המוסר וגם הלברק הם דגי מאכל נוספים, שמוכרים לנו שמביאים אתם טעמים טובים אל הצלחת ואפשר למצוא לא מעט מתכונים שאפשר לשלב אותם בכל ארוחה. בכל מקרה, ולא משנה באיזה דג בוחרים בסופו של דבר, חשוב להקפיד שיהיה טרי ואיכותי.

מחפשים דגי ים למאכל או דגי בריכה כדי להגיש אותם לארוחת החג, לארוחת שישי או סתם כך, לארוחת הערב עם בני המשפחה או החברים הקרובים? חנות הדגים “דגים בטשון” היא המקום הנכון לפנות אליו. החנות הוותיקה, שפועלת בהרצליה, מציעה לכם מבחר של דגי ים וגם פירות ים ואפשרות לקבל אותם גם במסגרת משלוחים. כל זאת תוך הקפדה על איכות וטריות ברמה גבוהה ועל מחירים הוגנים ללקוח. לסקירת כלל מוצרי החנות שלנו, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 077-3536315


Call Now Button דילוג לתוכן