משלוח דגים בחולון

משלוח דגים בחולון

משלוח דגים בחולון

משלוחי דגים המגיעים לישראל מחוץ לארץ בחודשי הקיץ הם בבחינת מחויב המציאות. בימים אלה שבהם כמות הדגים המגיעים מחופי ישראל פחותה בצורה מהותית משאר ימות השנה, יש צורך במשלוחי דגים המיובאים מחו”ל, דבר שגורם לחוסר נוחות בקרב דורשי הדגים השונים בשוק.

היום כמעט כל אחד אוהב לאכול דג כזה או אחר, ובמשפחה הישראלית במיוחד עקב התא המשפחתי החם האופייני לנו כל כך, איכות סעודות השבת, חגים ושאר אירועים, הופכים את הדגים למוצר צריכה קבוע ואהוב בכל בית בישראל.

האם עושים משלוח דגים לחולון ?

העניין בכל הקשור למשלוחי דגים בארץ חשוב לא רק לנו – חובבי הסלומון, לברק ומרקל, אלא לכל מערכת השינוע שעוסקת במלאכת הבאת הדגים אלינו לצלחת – מהדייגים שבחופים דרך מפעלי האריזה וההפצה שעוסקים גם במיון וניקוי הסחורה, ועד לרשתות השיווק וחנויות הדגים, מסעדות ומספקי שירות של משלוחי דגים עד הבית, אך כשמחפשים שירות איכותי של משלוח דגים בחולון– כמובן שאתם מוזמנים לפנות לדגים בטשון והמשלוח כבר בדרך ללא דאגות כמובן שחנות דגים בטשון מזמינה אתכם לבוא ולהגיע לחנות ברחוב קדם 63 יפו

דגים טריים באינטרנט

המצב מציב אתגר מעניין, שכן הוויתור על דגים טריים והסתפקות בדגים קפואים הוא משהו שציבור חובבי הדגים לא מוכן להתפשר עליו, בייחוד שמדובר במאכל שמשלב לייף סטייל של טעם ובריאות. אז אם חשקתם בדגים טריים ולא מצאת כוחות להגיע לחנות אתם מוזמנים לעשות משלוח דגים בחולון דרך את האינטרנט החדש שלנו.

מה לגבי דגים שמגיעים מחו”ל?

משלוחי דגים מגיעים לישראל ממספר מדינות כשהעיקריות שהם הם צפון אמריקה – קנדה וארה”ב, צפון אירופה – הולנד ונורבגיה ומדינות הים התיכון – יוון וקפריסין.

השמירה וההקפדה על איכות הדג וטריותו לא מאפשר להתפשר בקניית או בהזמנת משלוחי דגים בחולון בכל חנות. ראוי שחנות דגים תקפיד על סחורה טובה ואיכותית ותהיה מומלצת על ידי מעגל לקוחות מכובד ובעלת ניסיון ושנות ותק בתחום, דבר שיוצר אמון ומקצועיות כמו חנות דגים אדי בטשון.

משלוח דגים טריים עד הבית

אחד הדברים הנהדרים היום בתחום הדגים היא העובדה שלא צריך היום לצאת מהבית ולהסתובב ולטייל על מנת לסיים את היום עם דג איכותי לצד יין לבן בארוחה רומנטית. רק אצלנו בדגים בטשון תוכלו להתפנק על משלוחי דגים בחולון טריים ואיכותיים עד הבית, נקיים , חתוכים לפי בקשתכם, ארוזים במגש חד פעמי עם עטיפת ניילון וקרח בצד שישמור על הדגים, וכל זאת במחירים ובאיכות שתגרום לכם לשכוח כל דרך אחרת לאוכל את הדגים האהובים עליכם.

אספקה ללקוחות פרטיים עד הבית.

אצלנו ניתן לקבל את הדגים במשלוח אילכם עד הבית הן בהזמנה טלפוני והן בהזמנה באתר. על מנת לקבל דגים עוד באותו יום ניתן להשאיר הזמנה באתר עד שעה 13:00 בימי פעילות החנות (למעט ערבי חג) לאותו יום בו דרוש משלוח הדגים .
אנו מספקים משלוחי דגים ופירות ים עד בית הלקוח בקירור מתאים למשלוחי דגים.

שימו לב! בקנייה מעל 499 ש”ח משלוח דגים חינם בגוש דן (ת”א-יפו, בת ים, חולון, רשל”צ, ר”ג, גבעתיים).

מצורף טלפון לכל שאלה ועניין 077-3536315



Call Now Button דילוג לתוכן