כיצד מוצאים ספק דגים מוצלח – נקודות שחשוב לבדוק מראש

כיצד מוצאים ספק דגים מוצלח – נקודות שחשוב לבדוק מראש

בבתים רבים מקפידים, וכמעט בכל ארוחת שישי או שבת, להגיש דג בסגנונות שונים, בין אם מטוגן, בין אם מבושל ברוטב עגבניות חריף וטעים ובין אם בתצורת קציצות טובות ועסיסיות, האפשרויות הן רבות. יש משהו קצת אחר בדגים שהופך אותם למנה מושלמת, ובכל יום או חג ולא תמיד צריכים לחכות להזדמנות מיוחדת כדי ליהנות מהם. את הדגים נמצא מככבים בבתים רבים, במסגרת מגוון של מתכונים, וגם במסעדות שונות, המגישות אותם כחלק ממנות פשוטות או מורכבות. כדי למצוא דגים טובים יש לפנות לספק דגים, המתמחה במכירת דגים טריים, בין אם למסעדות ובין אם לאנשים פרטיים.

 

מגוון, אחסון, טריות, אמינות ומקצועיות – על כך לא מתפשרים

אם אתם מחפשים ספקי דגים טריים ותוהים כיצד מוצאים את המתאים, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי שתיקחו בחשבון במהלך החיפוש. ראשית, כאשר מדובר בשירות הכולל שיווק דגים למסעדות, יש לתת את הדגש לעניין המגוון. שיווק דגים טריים המאפשר ללקוחותיו ליהנות ממבחר רחב של אפשרויות הוא השירות המתאים לפנות אליו. מבחר רחב של דגים יאפשר לכם, ובייחוד אם אתם מסעדנים, להציע ללקוחות שלכם מנות מגוונות וטובות וגם לקבל מענה מדויק לכל הצרכים.

נקודה נוספת וחשובה לא פחות כשמחפשים ספקי דגים למסעדות או לאנשים פרטיים הוא עניין האחסון וגם הטריות. יש לוודא שאותו ספק שפניתם אליו מקפיד לאחסן את הדגים הטריים, עד להגעתם אל הלקוח/אל המסעדה בצורה נאותה ושמדובר גם בדגים טריים. אם מדובר בהתקשרות ראשונה, מומלץ להגיע לאותו ספק, לבדוק כיצד הוא מאחסן את הדגים וגם לבחון את מידת הטריות שלהם: האם העיניים שלהם מבריקות, האם עורם גמיש ולא נוקשה והאם ריחם הוא ריח שם ים ולא ריח “דגי” לא טוב. קבלת המלצות וחוות דעת של לקוחות, המזמינים מאותו ספק, הן דרך מצוינת לאתר ספק המתמחה בכך והזדמנות גם למצוא מקום שאפשר לסמוך עליו. כשמדובר בחומרי גלם למאכל ובייחוד בדגים שנדרשים להיות איכותיים ובייחוד טריים, אסור להתפשר ומקצועיות ואמינות הן שתי נקודות שמומלץ להתייחס אליהן גם כן לפני הפנייה.

מחפשים ספק דגים מקצועי? חנות הדגים “דגים בטשון” היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החנות הוותיקה, שפועלת בהרצליה, מציעה לכם מבחר של דגי ים וגם פירות ים ואפשרות לקבל אותם גם במסגרת משלוחים לכתובת הרצויה. כל זאת תוך הקפדה על איכות וטריות ברמה גבוהה ועל מחירים הוגנים ללקוח. לסקירת כלל מוצרי החנות שלנו, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 077-3536315


Call Now Button דילוג לתוכן