דגי בריכה למאכל – כיצד בוחרים את המתאימים

דגי בריכה למאכל – כיצד בוחרים את המתאימים

אנחנו, הישראלים, אוהבים לאכול דגים. בין אם כתבשיל בתנור יחד עם ירקות מכל מיני סוגים, בין אם על האש, כמו שהם וכמעט ללא תבלינים, בין אם במתכונת של קציצות כשהם טחונים ובין אם בתצורות נוספות, בהתאם למתכונים שונים. דגי בריכה למאכל מככבים על שולחנות האוכל של רבים מאתנו והם מציעים לנו, לצד הטעמים המצוינים, גם רכיבים תזונתיים שחשובים וטובים לנו. יש מבחר רחב מאד של דגי בריכה, אותם אפשר למצוא כיום והסוד, ובדומה לכל חומר גלם אחר, הוא לבחור בדיוק מה שמתאים.

 

מה בוחרים?

עורכים סעודה בקרוב ומחפשים דגי בריכות טובים שיתאימו למה שאתם מבשלים או אופים? הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם מחפשים דגי בריכה ישראלים טובים וטעימים: יש לא מעט בריכות דגים למאכל שמציעות מבחר רחב של דגי ברכה. כשמחפשים את הדגים המתאימים חשוב לתת דגש למידת טריות הדג. מהרגע שהדג יוצא מהמים, הוא מתחיל לאבד ממידת הטריות שלו. ישנם כמה סימנים שיכולים להעיד על כך, ביניהם הריח שלו. דג טרי יריח מים או מבריכה. הוא יהיה מבריק, לח וגם רענן ולא יהיה לו ריח “דגי” לא טוב. גם העיניים של הדג הן נקודה שחשוב לבחון כאשר מחפשים דגי ים ודגי בריכה. העיניים צריכות להיות מבריקות וגם בולטות מעט, מה שיעיד על טריות רבה. צבע הזימים של דגים טריים יהיה אדום חזק לרוב ולא עכור. אם הצבע נראה מלוכלך מדי, ייתכן מאד שהדג שמוצע לכם לא טרי ולא מתאים למאכל.

 

היכן מוצאים דגים מתאימים?

אחד הקריטריונים החשובים ביותר לבחירתו של הדג המוצלח קשור בחנות עצמה, שבה מתבצעת הרכישה. כדאי מאד להקפיד ולרכוש דגי בריכה בחנות אמינה, המתמחה בכך. חנות שיש בה תנועה רבה של לקוחות, חנות המקפידה לאחסן את הדגים במקרר מיוחד ולא בארגזים עם קרח, חנות שתוכל להעמיד לרשותכם צוות שיסייע לכם בבחירתו של הדג המתאים למתכון שעליו אתם מתבססים. חנות שיש בה תחלופה גבוהה של דגים תבטיח לכם, באופן הזה, טריות רבה מאד, מה שקריטי במיוחד כאשר מחפשים דגים למאכל.

רוצים לרכוש דגים טריים וטובים? חנות הדגים “דגים בטשון” היא המקום הנכון למצוא אותם. החנות הוותיקה, שפועלת בהרצליה, מעמידה לרשותכם מבחר של דגי ים וגם פירות ים ואפשרות למשלוחים. כל זאת תוך הקפדה על איכות ברמה גבוהה ועל מחירים הוגנים. לסקירת כלל מוצרי החנות שלנו, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 077-3536315


Call Now Button דילוג לתוכן